Priča Mlini ima svoje korijene u slikovitom selu Struge, smještenom u dolini rijeke Trebižat, nedaleko od hercegovačkog grada Čapljine. Ovo malo mjesto, nekada mlinarsko središte, bilo je mjesto živopisnih razmjena seljačkih dobara iz cijele doline. Brzaci rijeke Trebižat pružali su izvanredan izvor energije za pokretanje mlinskih kola.
Nije ni čudo što je upravo ovdje Vide Krešić stekao staru vodenicu i pokrenuo priču koja traje još od 1929. godine. Posao je nesumnjivo rastao iz godine u godinu, a obitelj Krešić otvorila je prvu privatnu pekaru u Čapljini 1991. godine. Nedugo nakon toga, kompanija Mlini proširila je svoje djelatnosti i uložila u pogon za proizvodnju sušene tjestenine.
Godine 2008., mladi tim preuzeo je vodstvo kompanije, donoseći sa sobom modernizaciju i napredne metode rada, posebice u području proizvodnje. Ova priča o predanosti, inovacijama i tradiciji nastavlja se razvijati, čineći Mlini ključnim dijelom hercegovačke i šire zajednice.
Tijekom dugogodišnjeg razvoja, Mlini su postali renomirano poduzeće prisutno na području Bosne i Hercegovine. Danas, Mlini s ponosom ističu svoju široku paletu pekarskih proizvoda, uključujući svježe i duboko zamrznute delicije. Naša stručnost usmjerena je prema raznim vrstama tijesta, uključujući lisnato, dizano, vučeno i mnoga druga tijesta obogaćena raznim dodacima. Stvaramo ih s predanošću prema visokim standardima kvalitete koja uspješno nadograđivamo iz godine u godinu.
Ostajemo odani tradicionalnim recepturama, usklađujući ih s modernim tehnologijama i neprestano unapređujemo svoje znanje i vještine. Kroz upotrebu kiselog tijesta i odgođene fermentacije, potičemo razvoj prirodnih aroma, čineći naše proizvode posebno ukusnima i autentičnima.
Naši proizvodi su dostupni putem široke distribucijske mreže, uvijek svježi i spremni za zadovoljstvo vašeg nepca. Mlini su sinonim za ukusan i visokokvalitetan pekarski doživljaj.
U Mlinima, temeljne vrijednosti su za nas od iznimne važnosti. Njegujemo tradiciju kao izvor inspiracije za inovaciju, a istodobno potičemo dodatne vrijednosti koje oblikuju našu kompaniju. Naša posvećenost ovim vrijednostima ogleda se u sljedećim ključnim načelima:
1. Transparentnost: S našim kupcima, partnerima i zajednicom gradimo povjerenje putem transparentnog poslovanja i otvorene komunikacije. Stojimo iza naših proizvoda i procesa, te smo ponosni na svoju iskrenost.
2. Usmjerena komunikacija: U Mlinima vjerujemo u važnost međusobne komunikacije. Aktivno slušamo potrebe naših kupaca i partnera kako bismo bolje razumjeli njihove želje i zahtjeve, omogućujući nam da bolje odgovorimo na njihove potrebe.
3. Proaktivnost: Naša kompanija je predana unapređenju i rastu. Kroz proaktivno djelovanje, neprestano tražimo nove načine kako bismo poboljšali kvalitetu naših proizvoda i usluga. Također, trudimo se biti odgovorni prema zajednici i okolišu u kojem djelujemo.
4. Tradicija: Njegujemo i čuvamo tradiciju kao izvor inspiracije, istovremeno usklađujući je s modernim pristupima. Tradicija nas podsjeća na naše korijene i obogaćuje našu baštinu.
5. Zajedništvo: U Mlinima cijenimo zajedništvo i suradnju. Smatramo da je jačanje veza s našim partnerima, kupcima i zajednicom ključ za postizanje uspjeha i pozitivnog društvenog utjecaja.
Ove vrijednosti čine srž našeg identiteta i oblikuju našu poslovnu kulturu. Mlini su mjesto gdje se tradicija susreće s modernim pristupom, gdje kvaliteta, društvena odgovornost i zajedništvo idu ruku pod ruku, te gdje slušamo, učimo i rastemo zajedno s našim polovnim partnerima.
Mlini su od 2013. godine član Richemont kluba, udruge stručnjaka u pekarstvu i slastičarstvu, koja promiče interese i unapređuje kvalitetu pekarske i slastičarske struke.
Kroz ovaj Klub potiče se međunarodno prijateljstvo između pekara i slastičara kao i razmjena iskustava, ideja i informacija bitnih za struku.
Kao članovi Richemont kluba naši se djelatnici, između ostalog, usavršavaju na različitim seminarima, kontinuirano nadograđuju znanja, sudjeluju na sajamskim izložbama i stručnim putovanjima. Sve to pridonosi kvalitetnijem i sustavnijem provođenju standarda kvalitete.
U našem poslovanju partneri igraju ključnu ulogu, a naša poslovna filozofija temelji se na vrijednostima koje pridajemo dobrom odnosu, povjerenju, poštovanju i fleksibilnosti.
Kada je riječ o kupcima i dobavljačima, težimo izgraditi dubok odnos temeljen na međusobnom povjerenju. To podrazumijeva pažljivo slušanje njihovih potreba i zahtjeva. Posebno u B2B poslovanju, važno je razumjeti specifične potrebe naših partnera i s njima doći do proizvoda koje treba krajnji kupac. Također, poštovanje njihovih vremenskih rokova i zahtjeva za kvalitetom proizvoda ključno je za održavanje dobrih odnosa. Trudimo se biti fleksibilni i prilagodljivi kako bismo ispunili sve zahtjeve naših partnera.
Kroz sve ove vrijednosti, težimo stvaranju “win-win” situacija u poslovanju. Naše usmjerenje dobre odnose osigurava da svi sudionici poslovnog ekosustava imaju koristi, postižući održivi uspjeh u zajedničkom poslovanju.